Digital Experience and Value Manager
Millicom
Panamá, Panama
hace 2 días

Te gustaría ayudarnos a seguir cumpliendo nuestro propósito de conectar a más personas, mejorar sus vidas y desarrollar nuestras comunidades? Entonces Tigo es para ti.

Creemos en la innovación, somos agentes de cambio, nos adaptamos y movemos a nuestra clientela al centro de todo lo que hacemos.

Crece y desarróllate con nuestro gran equipo de trabajo, donde juntos transformaremos vidas y comunidades, además tendrás la oportunidad de participar en proyectos desafiantes y podrás aportar tus valiosas ideas.

Esta es tu oportunidad, ven, píntate de azul y acompáñanos en esta aventura llamada Sangre Tigo.

Postúlate ahora!

Digital Experience and Value Manager

Core Responsibilities

Innovation, research, analysis, benchmarking aiming to re-shape the Digital strategy and the way the company operates.

  • Analysis of Digital platforms, performance, and product strategies to get insights for the business and the Digital team.
  • Benchmarking and testing of the existing Digital Products.
  • Owns digital transactional and relational NPS rules, measurement, and analysis.
  • Research of information for Digital solutions and Products.
  • Preparation of clear presentations with strong impact.
  • Evaluate and implement improvements on digital strategy.
  • Research the latest digital tools and interactive trends.
  • Create integrated and cost-effective digital strategies.
  • Drive value for the organization.
  • Analyze customer and user data.
  • Engage with clients, sales teams, and management.
  • Map out how digital assets will be optimized for business results.
  • Develop customized, next-generation products and services that help clients shift to new business models designed for today's connected landscape of disruptive
  • Key Interfaces

  • Works with external partners and suppliers to ensure the right strategy is followed in product development.
  • Liaises with business users of systems collating feedback to ensure all user needs are met when defining strategic initiatives.
  • Keeps management informed of project status through periodic status reporting and project updates.
  • Somos una compañía multinacional líder de servicios móviles, internet y televisión por cable que está presente en Latinoamérica y somos la empresa líder de las telecomunicaciones en Panamá.

    A nivel latinoamericano Tigo ha sido reconocido durante varios años en el ranking de Great Place to Work como una excelente empresa para trabajar.

    Nuestra gente es nuestro activo más preciado. Tigo Panamá emplea más de 2,500 personas a nivel nacional de manera directa y ofrece oportunidades de crecimiento interno a su personal.

    Tenemos un firme propósito que nos mueve y nos une a todos los que trabajamos en la compañía : Construir la mayor autopista digital para conectar a los panameños desarrollando las comunidades que atendemos y mejorando su calidad de vida .

    Por nuestras venas corre Sangre Tigo, estamos orgullosos de nuestra compañía y su historia, somos innovadores, somos apasionados, vivimos para mejorar nuestras comunidades y nuestros clientes son el centro de todo lo que hacemos.

    Te invitamos a formar parte de nuestra familia Tigo!

    Millicom Tigo is proud to be an Equal Employment Opportunity employer committed to a diverse workforce and nondiscrimination policy in all aspects of employment.

    We provide equal opportunity and access for all persons, without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, age, disability, status as a disabled veteran or other protected veteran, or any other protected characteristic, in all phases of the employment process and in compliance with applicable federal, state, and local laws and regulations.

    Reportar esta oferta
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", doy mi consentimiento para que neuvoo procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Puedo darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación